vineri, 9 decembrie 2011

Andreea Banica lanseaza videoclipul "Electrified"

Ti-ai imaginat-o vreodata pe Andreea Banica imbracata intr-un halat alb? Te-ai gandit ca frumoasa artista ar putea fi exact doctorul de care ai nevoie? Intra alaturi de Andreea in lumea "Electrified" din noul ei videoclip si vei afla.



Regizat de catre Tom Boxer, videoclipul te provoaca la o intalnire electrizanta cu cea mai fierbinte diva - Andreea Banica. Coregrafii de exceptie, tinute inedite si un scenariu suprinzator, pe scurt, "Electrified"!

"De abia astept sa aflu parerea voastra despre videoclip. Pot sa va spun ca am lucrat cu o echipa foarte buna, iar scenariul mi-a placut din prima. Am vazut reactiile prietenilor mei de pe FaceBook, dupa ce le-am aratat cateva poze de la filmari si am hotarat ca "Electrified" sa fie cadoul meu pentru ei", spune Andreea Banica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu